måndag 12 maj 2014

Äppelblom...

 
 
...Ja här på gården står de första äppelträden
i blom, finns det något vackrare??
 
Jag fullkomligt smälter
under skyarna...
 
 
 
Tyvärr har dock vårvärmen lämnat oss o
vädret känns just nu mer höstigt än
vårigt med ynka plusgrader o regn mest hela tiden!!
 
*
 
Ni som följer mej på instagram fick igår se
va som hänt här hemma i helgen,
Själv kan jag knappt tro att det är sant!!!
 
Men Verandan har äntligen fått räcke!!!
O wow va nöjda vi är med
både utförandet o känslan det ger!!
 
I två dagar har jag dock sprungit ut o in med min pensel för
att försöka få det först grundat o sedan kunna vit måla..
Regnet förstör dock en del i mina planer!!
Hm...
 
*
 
Men vänta, nu ser det allt ut att vara uppehåll,
dags att hugga penslen o ut medans lilltjejen sover middag!!
 
*
 
MåndagsKramar
Elin
 
 

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Äppelträd som blommar är så fantastikst vackra..
Och ert räcke är detsamma =)
Ja hoppas du kan måla det klart snart, så tråkigt att inte kunna måla bara för att det regnar..
Vårt hus skall målas i år, hoppas det är uppehåll hela den veckan det skall göras..

Kram Mia