onsdag 18 september 2013

Mitt i veckan...

 
...o Hösten drar in
mer o mer för varje dag!!
 
Vindarna är kalla o i natt hade vi allt bara ett
par plus grader här hos oss..
Vilket betyder att ikväll måste jag allt ta farväl av pelargonerna och låta
dem komma ner i källaren över vintern!!
 
Hm, pelargon samlare som jag är så är det
 en del kan jag lova..puhh..
Men det är det värt!!
 
*
 
Men hösten betyder ju faktiskt mer än avsked från sommaren, eller hur??
 
Jag gillar hösten,
man kryper in o helt plötsligt vill man
greja inne igen..
Boa till det o göra mysigt, tända ljus
och plocka fram lite goa plädar o filtar...
 
O det är även då min stora lust att förändra
kommer fram!!
 
Sagt o gjort!!
 
 
 
Idag en lite tjuvkik....
 
*
 
OnsdagsKramar
Elin

3 kommentarer:

Miss Maple sa...

Also in the mirror your white cupboard looks sooo beautiful.

Villa Björkenäs Backen sa...

Jätte fin bild.
Visst går veckorna undan nu....
Ha en fin fortsättning på höst veckan!
Så fina bilder även i förra inlägget...kram

Rosa i huset i vitt sa...

Fin bild..
kram Rosa