lördag 15 september 2012

Höst Lördag...

 
 
 
 
...Ja Hösten har Verkligen gjort entré, o vet ni vad?!
Jag älskar det!!
 
 
Höstfrisyren fixad (njöt av några timmars tillfixning igår..),
En del va sommarblommorna utbytta mot ljuvlig Ljung
O inne tänds mängder med ljus varje kväll...
 
VardagsLyx!!
 
*
Men idag är det Lördag o jag Njuter i Butiken,
tänder ljus o fixar med pumpor o nya MossigaKrukor...
Ja även här inne har det hunnit bli höst o massor av nyheter trillar
in var o varannan dag!! 
 
 
 

Än Njuter jag dock av doften från de sista luktärterna...
 
 
*
 
Önskar er alla en underbar helg!!
 
 
VarmaKramar Elin

8 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Visst är det bara så härligt med hösten.Mysa och fixa inne med massor av tända ljus .Bara så underbart.Ha nu en härlig lördag.Kramar Rita ♥

MarJE sa...

Hei,
No har eg vore på ei rundreise i bloggen din....mykje vakkert å sjå :)...og inspirerandes!
Hausten har sin sjarm....med mykje lys og kos.
Ha fortsatt ei fin helg.

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Varje årstid har verkligen sin charm. Att få krypa upp i soffan med filt i skenet av tända ljus är ju urmysigt.

Önskar dig en fin lördag.

Kram Caroline

Enelid vitt och lantligt! sa...

Ja visst är det mysigt med hösten när man kan tända ljus.
Fina luktärter.
Kram Carita

Anneli sa...

Gillar hösten!
Mysigt att sitta inomhus och kura i soffhörnan.

Förstår att du vill njuta av de sista fina luktärtorna........

ha en fin kväll,
Anneli

Gabriella sa...

Det låter skönt! Jag gillar också hösten, alla vackra färger. Vilken härlig bild på de ljuvliga luktärterna=)

Vitspets sa...

Härligt med höst
Gillar bara inte de mörka kvällar
Kram karina

Malin`s Diner sa...

Till helgen ska jag slänga alla gamla sommarblommor och köpa ljung och annat höstligt. Blir nog inte så många krukor som vi hade i somras. då blir jag ruinerad.

Blir riktigt sugen på att plantera när jag ser hur fint alla andra får det.

Kram Malin