fredag 6 januari 2012

Underbaraste....



....Ja vilken Fredag, den underbaraste
på länge!!!

Solen skiner från en KlarBlå himmel, så gott som ledig o en dotter på
väldens bästa humör...!!

Jag Njuter!!!




Amaryllisar på TvBordet
tillsammans med en skål med nötter
o några ljuskoppar


Nötskålen Loppisfynd, ett av de käraste
o emaljkanna Ikea


Förmiddagen tillbringades ute, ansiktet lapade sol
medans händerna jobbade med stängsling o annat fix..

O i eftermiddag har kameran gått varm, så nu är jag allt laddad för en ny
vecka med massor av bilder att visa er!!

Nehe, ska nog allt ge mig ut en sväng till o njuta av de sista strålarna!!

Trevlig helg!!

Kram Elin

8 kommentarer:

Shabby soul sa...

This is the first time I see Amarillis in white.
So elegant!
Silvia

annashusidingtuna sa...

Hej!
Här har också dagen spenderats ute i det vackra vädret, vi grillade och drack kaffe, mysigt!!
Ikväll drar vi nog på bastun.
Kram Anna

Fröken Agnes sa...

Hej!

Ja, visst är det härligt! Jag har varit ute på en långpromenad idag, underbart. Min Johan tyckte att ert kök blev så fint att jag tror han äntligen fick lust att renovera vårt kök:)) Toppen med sådan inspiration:)) Ser fram emot många fina bilder från ert ljuvliga hem.

Ha en fin dag!

Kram Jenny

Färjtorp sa...

Så härligt! Fortsatt trevlig kväll.

Kram Johanna

Vintage House sa...

Låter som en toppendag och massa att visa nästa vecka kul kul....
ha nu en mysig helg
kram
sandra

Photo by Maria sa...

Visst har dagen varit underbar.. Tyvärr skulle det inte fortsätta =(

Ha nu en fin fortsatt trettonhelg..

Kram Mia

Solvejfire sa...

Skønne billeder :)
God weekend

Maria sa...

Tack för allt fint du delar med dig som man kan njuta av. Här har också varit en härlig dag.
Önskar dig en fin helg/kram