tisdag 26 april 2011

Rosmarin...


Jag älskar färska kryddor..!!
Doften, sättet o att de bara är fina..


I väntan på min nya kryddträdgård njuter jag av Rosmarin inne i köket..
Underbar!!




I Brist på passande kruka fick en linnehandduk agera sådan..


Känner ni hur gott den doftar?!
Mmm....

Vädret forsätter att glänsa, vilken Påskhelg vi fick..
Var dag har varit underbar o man har verkligen inte velat gå in på kvällarna, som riktiga sommarkvällar..
I mina tankar finns dock ett bakslag, kommer garanterat när vi minst anar det..

Idag har besiktningen skett av huset o i slutet av veckan ska det nog vara ute på annons..

Varma TisdgaKramar

7 kommentarer:

Liza sa...

Så fint!

Lycka till med försäljningen!

Ha en fin dag!

Kram Liza

Vintage House sa...

Hej

Rosmarin är verkligen underbart hat ett träd jag med...
Vad kul hoppas allt går enkelt..
kram sandra

Fröken Agnes sa...

Hej!

Håller med, färska kryddor är toppen! Vad spännande med huset, hoppas det löser sig snabbt.

Ha det fint!

Kram Jenny

Hildas hem - Sofia sa...

Jag håller med. Färska kryddor är underbart! Rosemarin doftar ju så ljuvligt också. Visste inte att de fanns som träd. Mycket intressant - ett sånt skulle jag vilja ha :)

Lycka till med försäljning. Det är ett stort steg. Jag håller mina tummar för att det går superbra!

Jag önskar dig en fortsatt fin kväll!
Kram Sofia

Floristakademin sa...

Kryddor är verkligen helt fantastiska... och så lätta att sköta... Just love them.
Jag funderar på att sätta ihop en kurs bara på temat kryddor =)
kram Nettan

Norr om Köpenhamn sa...

Visst kan vi känna doften ;o) Underbart! Nästa vecka ska jag ta och köpa in lite nya kryddor och sätta ute på terrassen....nära till hands för grillmästaren ;o)

Läser att ni också har haft en skön o solig påsk. Vädret kunde verkligen inte ha varit bättre. Hoppas bara att det håller i sig lite...

Soliga kramar
Ulrika

Vilmas Hus sa...

Fick en likadan rosmarin på Påskafton. Den har flyttat ut i en kruka på altanen. De doftar ju såå gott!

Ha en fin dag!
Kram Charlotte