måndag 3 januari 2011

Kan det vara en sjuka det där??


Tihi...
Många med mig verkade få Kaos i hela huset när man börjar i den ena änden...
Hm, kan det vara en bloggsjuka det där?!

Flytta hit, nej det blev inte bra, flytta dit o ja..
Kanske så, Hm, hur vore det om väggen fick lite ny färg,
eller ja om kanske den byrån stod där i stället...

Hm, bara för att julgrejorna skulle få flytta tillbaks till lådan...

Huu, ja...

Någon ommålning av väggar blev det inte här, men det
verkade bli hos andra..tihi....



På min skänk i TvRumet blev det iallafall lite "nytt"..
Eller "nytt" o "nytt"..Hm..Grejerna fick en ny plats dit, kan man
kalla det så?!

Nöjd blev jag i allafall...




Ljuvligaste Ranunklar...
Ett hopp om att våren kommer tidsnog...
Men om man kikar på termometern o ut genom förnstret så känns den lååångt
borta...
Eller vad säger ni??

Idag har jag minsan hunnit med en liten Loppis sväng efter jobbet,
 några småsaker fick följa med hem..
Kanske att jag visar imon..

Varma Måndags Kramar...

20 kommentarer:

Unknown sa...

Halloj!
Ja visst är det en sjuka som vi har hihi. Men en kul sjuka. Men jag kan tycka det är "skitjobbigt" när jag inte får till det. Så frusterande. Du har dock fått till det bra, jättefint. Är ledig i morgon och ska försöka få ut granen och städa hemma.

Kram Anna

Hulda sa...

tror jeg også har denne sjuka, hihi.. Vakkert ble det hos deg. Nydelig skjenk, og så herlig med hvite ranunkler. Har fornyet litt jeg også. Titt gjerne innom.

Liza sa...

Så fint det blev!
Har ett sånt loppissug nu....!

Ha det bra!

Mvh Liza

Fröken Agnes sa...

Hej!

Håller med, känner precis likadant :)) Men jag förstår att du är nöjd, det ser jättefint ut! Ranunkler är helt underbara vårblommor! Så härligt det ser ut.

Kram Jenny

Sussi sa...

Är också drabbad....men har så svårt att komma till skott! Det är så mycket jag vill flytta på eller byta ut så jag vet inte var jag ska börja!
Nöjer mig med att titta på vad ni andra hittar på så länge...fast det är så himla inspirerande så rätt som det är så svämmar jag över och kör igång ett jätteprojekt...känner att det är på gång 2011!
Kram
Sussi

hemma hos lilla mej sa...

Ja det är en sjuka vi har.hihihi......Men vad fint det blev bara så underbart.Ja nu kan du gotta dej och vara nöjd över dej själv.Ha en skön kväll rara du.Varm kram Rita ♥

Tulipa sa...

hej!

Möbler hit och dit och tankar om förändring...det tar aldrig slut när man är biten!

Är den där hängaren från Trendcompagniet?

Snyggt!!

Kram Mariette

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ja, jag började pynta lite i TV-rummet i morse men har fortfarande inte fått till det. Jag förstår inte att det blir såå svårt:)
Som sagt, hos dig ser det jättebra ut. Äälskar ranunkler!
Stor Kram Annelie ♥

Lantligt i smultronbacken sa...

Låter "billigare" när sakerna har fått ny plats.

Klart att det blir ljusare hela tiden nu och att våren snart knackar på dörren och vill in.

Kram Teres

saraf_66@hotmail.com sa...

Så fint det blev :-)

God fortsättning på dig Elin!

Kram Sara och Jessika

Änglarnas hus sa...

Ja det är verkligen härligt att flytta runt på skaer och ge dem nya platser..och vips så har man ett helt nytt hem! Underbart med vita ranunkler!!

Ha en härlig måndagskväll!! Kramis Sanne!

Vintage House sa...

Den sjukan tar aldrig slut, nya idéer hela tiden.
Min man önskar säkert att möblerna kan få stå kvar mer än 1 månad...
fin fint på skänken..
kram
sandra

Vita huset 28 sa...

Hej ja visst är de så. Man blir trött på vissa saker o flyttar runt grejer o de drar andra saker med sig :)

I dag har jag flyttat runt massa saker i köket o bytt plats på saker, fniss. Nu är jag nöjd o de ser ut som man har fått nya saker, fast billigare.
Ha de bäst
Kram Camilla

Photo by Maria sa...

Så snyggt och den där hyllan med krokarna var ju ursnygg..

Ha nu en fin tisdag och hoppas snön de lovat uteblir..

Kram Mia

Vikeskärs hem och vardag sa...

Väldigt fint! Ser vårigt och fräsch ut. Här flyttades det också en del när julsakerna försvann :)
Kram Annika

Källeboda lantliv sa...

Hej Elin ...då lider vi nog av samma sjuka ..hi.hi...jag vill också göra om hela tiden ...alltid nya ideer...ibland så nappas det ...ja, tunikan var söt ...det blev den vita , tack vare dig ...tack ! för tipset ...jag gillar din lilla komod så vacker ...ja du har fått det fint där ...vårblommor , härligt ..vinter ...suck ! ha det gott trots kylan ...kram jeannette.kallebodalantliv

Vitt och Blått sa...

Absolut, en slags sjuka är det allt, har nämligen haft samma här idag när julsakerna åkte bort. Flytta hit, nej... flytta dit, nja, kanske.. eller varför inte där? Jaa, det blir nog bra. :) Ha en bra vecka - kram Ewa

johanna sa...

Ja man har ju blitt helt galen=)))) Jättefina bilder! Älskar ranunklar..
kraaam

Fru W sa...

Åh vad vackert. jag älskar verkligen ranunklar....Fin hylla också!
kram Sofia

Unknown sa...

Hej!
Det var länge sedan jag lämnade ett avtryck här, men är inne och kikar titt som tätt =)
Tack för din fina kommentar, blir så glad och jag får sån energi!
Hoppas att jag ska få tillbaka blogglöden rejält snart =)

Du har det så fint, skänken är underbar och en sån krokhylla eller vad man ska kalla det skulle jag också vilja ha. Lampan i ditt lördagsinlägg gillar jag väldigt mycket, vill ha!

Stor kram, Catta