fredag 28 januari 2011

Fredag...


...Bästa dagen på veckan!!
O en helt ny helg ligger framför oss...



 
Ljuvliga Tulpaner från en Underbar Vänn!!
Eftersom kylan än en gång grabbat tag om oss så gäller det att påminna sig om att våren kommer...Blommor är bästa sättet för mig...

...för oss innebär det en helg med Massor av Kalasande...

Vår Underbara Lilla Vera fyller 2 år i morgon..!!

O på Söndag blir det en Sväng till en leverantör på Öppethus,
någon mer som kanske ska till våxtorp?!
*
Önskar er alla en underbar helg!!


18 kommentarer:

Suveliina sa...

Hej,

I have to agree your first sentence. This is the best day of the week =) You have such a beautiful blog and beautiful pictures. Hope you have a great weekend bu celebrating 2 year B-day! Enjoy!

Marie sa...

Hej Elin!

Jag gör som du, omger mig med blommor i väntan på den efterlängtade våren. Men nu har ju iallafall snart januari gått, ett steg närmare våren!!!!

Grattis till Vera, hoppas hon får en riktigt mysig födelsedag!

Trevlig Helg!
Kram Marie

Hildas hem - Sofia sa...

Ha en underbar fredag, du också!
Hurra till lilla Vera :)

Kram Sofia

hemma hos lilla mej sa...

Jag gör som du i väntan på våren frossar i tulpaner.Underbart.Önskar dej en mysig fredag.Varm kram Rita ♥

Jejje sa...

mysig blogg du har:))-hittade hit via svenska inredningsbloggar:))

mycket vackra bilder,tittar gärna in igen/jejje från norr

Unknown sa...

Härligt med tulpaner, och vad vackert det var med ljuset där i glasburken.
Grattis Vera!

Ha en riktigt go fredag,
kram Catta

Liza sa...

Måste köpa mig en bukett tulpaner jag oxå..!

Grattis till er lilla tjej!!

Ha en härlig fredag!

Kram Liza

Vit dröm sa...

Håller med dig om att blommor är det bästa sättet att påminna sig om att det kommer en vår.
Ha en underbar helg med allt Kalasande;)
Och grattis lilla Vera i förskott♥
Många kramar Anna

Vita huset 28 sa...

Ohh ja blommor är bra för o omge oss med vårkänslor inne nu.

Grattis till lilla Vera i förskott
Kram Camilla

Fru W sa...

Visst är det ljuvligt med färska blommor. ha en fin helg, kram Sofia

Norregård sa...

Grattis till lilla Vera!!
Ha en bra Helg;o)

Kram Malin

Lysande ögonblick! sa...

Grattis till Veran!!!!

Bästa dagen. Njut av kvällen och kommande helg. En stor kram till dig!

Fröken Agnes sa...

Hej!

Jag omger mig också med vårblommor, så härligt!

Stort grattis till lilla Vera!

Min yngsta dotter fyller också snart 2, visst går tiden fort?

Hoppas du får en riktigt fin helg!

Kram Jenny

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Så stor hon har blivit er lillflicka! Kul med kalas när de blivit lite större och medvetna om uppmärksamheten!

Tulpanfrossa även här ;)

Hoppas att du får en riktigt avkopplande och rolig helg!!

Kram Sanne!!

Photo by Maria sa...

Just denna fredagen håller jag inte med dig om att det är bästa dagen på veckan, jag jobbar hela helgen, men fredagen är bra ändå :-)

Gattis till lilla söta Vera!!!

Hur har det gått med den lilla gården? Har den blivit er?? Kanske du har skrivit så jag har missat..

Ha nu en härlig fredag och helg med massor av paket till Vera..

Kram Mia

kallebodalantlv sa...

ÖNSKAR DIG OCKSÅ EN BRA HELG ...ja tänk vad tiden går fort ...redan 2års kalas...ta vara på det ...det går så fort ..jag lovar ...njuut ! ha en bra helg ! kram jeanette.kallebodalantliv

Zinkhjärtat ♥ sa...

Visst är det härligt att kunna ta in lite vår i form av blommor!

Vad mysigt med tvåårskalas:) Grattis i förskott till lilla Vera!

Stor Kram Annelie ♥

Lilla Brödhult sa...

Ja visst är det härligt med blommor...
Roligt med kalas för din lilla Vera, ta vara på åren för tiden går så snabbt..
Önska dig nu en härlig helg..
Kram Helene